skip to Main Content

Zapisnik o pregledu i ocjeni pristiglih ponuda na javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Podstrana

ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI PRISTIGLIH PONUDA NA JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Podstrana
Adobe Acrobat

1. Zakupodavac: Općina Podstrana, OIB: 40910925478, Trg dr. Franje Tuđmana 3, 21312 Podstrana

2. Predmet natječaja: Zakup poslovnog prostora smještenog na čst.zem. 1087/1 k.o. Donja Podstrana, upisanog u zk.ul. broj 2220 k.o. Donja Podstrana, anagrafske oznake Jurasova ulica 2, 21312 Podstrana, koji se nalazi u prizemlju objekta, površine 17,65 m2.

3. Vrsta postupka: Javni natječaj za zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama, na temelju članka 35. Zakon o vlasništvu i drugim stvarnim pravima („Narodne novine“ broj 91/96 do 94/17), članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15, 112/18) te Odluke načelnika Općine Podstrana Klasa: 372-02/22-01/02, Urbroj: 2181-39-02-1-22-1 od 23. prosinca 2022. godine.

4. Vrijeme na koje se poslovni prostor daje u zakup: 2 (dvije) godine

5. Početna cijena mjesečne zakupnine: 2.239,66 kn /297,25 eur

6. Način i vrijeme objave Javnog natječaja: Javni natječaj objavljen je na službenoj mrežnoj stranici Općine Podstrana www.podstrana.hr te na Oglasnoj ploči Općine Podstrana dana 23. prosinca 2022. godine. Rok za dostavu ponuda je bio 8 (osam) dana od dana objave.

7. Članovi Povjerenstva za provedbu natječaja:
Božena Perišić, dipl.iur, predsjednica povjerenstva
Marija-Stana Šošić, dipl.oec, članica
Jurja Tadinac, dipl.iur, članica

8. Datum i vrijeme početka pregleda i ocjene ponuda: 09. siječnja 2023. godine u 08:00 sati.

9. Pregled prethodnih aktivnosti:

Dana 03. siječnja 2023. godine u 10:00 sati provedeno je javno otvaranje ponuda na adresi Općina Podstrana, Trg dr. Franje Tuđmana 3, Podstrana ( općinska vijećnica).

10. Postupak pregleda i ocjene ponuda:

Povjerenstvo je utvrdilo sljedeće:

  • Da je javni natječaj propisno objavljen,
  • Da je do krajnjeg roka za dostavu ponuda zaprimljeno ukupno 1 ponuda
  • Da izvan roka nije zaprimljena nijedna ponuda

Podaci o ponuditelju koji je podnio ponudu:

Red. broj

PONUDITELJ
( naziv i adresa sjedišta/prebivališta)

Neotvorena ponuda
(da/ne)

Ponuda potpisana i ovjerena (ako je primjenjivo)
(da/ne)

Ponuđena mjesečna zakupnina
(u kunama/eurima)

1. AVERE d.o.o, Poljičkih knezova 55, Podstrana DA DA 3.842,60 kn/ 510,00 eur

Analiza ponude:

Red. broj PONUDITELJ
( naziv i adresa sjedišta/prebivališta)
Potpuna ponuda
(da/ne)

Ponuda
dostavljena u roku
(da/ne)

 Uplaćena jamčevina
(da/ne)

Ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti

Ponuditelj ima podmirene obveze prema Općini Podstrana
(da/ne)

Ponuditelj ima podmirene obveze prema državnom proračunu
(da/ne)

 Ponuđena mjesečna zakupnina
(u kunama/eurima)

1. Avere d.o.o. Podstrana DA DA DA DA DA DA 3.842,60 kn/ 510,00 eur

11. Rang lista ponuditelja:

Red.
broj
NAZIV I ADRESA PONUDITELJA PONUĐENI IZNOS MJESEČNE ZAKUPNINE (kune/euri)
1. AVERE d.o.o, Poljičkih knezova 55, Podstrana 3.842,60 kn/ 510,00 eur

Slijedom navedenog, analizom pristigle ponude utvrđeno je kako je ponuda trgovačkog društva Avere d.o.o. OIB: 44751198013, pravovremena i potpuna, s ponuđenim iznosom mjesečne zakupnine od 3.842,60 kuna / 510,00 eura, te u svemu udovoljava uvjetima iz Javnog natječaja.

12. Datum i vrijeme završetka pregleda i ocjenjivanja ponuda: 09. siječnja 2023. godine u 08:15 sati.

Povjerenstvo

Božena Perišić, dipl.iur, predsjednica i zapisničar

Marija-Stana Šošić, dipl.oec, članica

Jurja Tadinac, dipl.iur, članica

Back To Top Skip to content