skip to Main Content

Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Podstrana

Na temelju članka 35. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima („Narodne novine“ broj 91/96 do 94/17), članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15 i 112/18), te Odluke načelnika Općine Podstrana Klasa: 372-02/22-01/01, Urbroj: 2181-39-02-1-22-01 od 12. prosinca 2022. godine, načelnik Općine Podstrana raspisuje,

JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U VLASNIŠTVU OPĆINE PODSTRANA

Raspisuje se Javni  natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Podstrana prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama.

Početni iznos mjesečne zakupnine u kunama, djelatnost koja će se obavljati u poslovnom prostoru te iznos jamčevine određuje se kako slijedi:

Adresa poslovnog prostora Čst.
zem.
Položaj poslovnog prostora u zgradi Površina (m2) Djelatnost/
namjena
Početni iznos mjesečne zakupnine Jamčevina (iznos početne mjesečne zakupnine
Ulica Mile Gojsalić 4 u Podstrani 3271, k.o. Donja Podstrana Prizemlje 103 Trgovina 12.800,00 kn /1698,85 eur 12.800,00 kn /1698,85 eur

Početni iznos zakupnine i jamčevina iskazano je u eurima primjenom fiksnog tečaja konverzije 1 EUR = 7,53450 kuna.

Poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme, na rok od 2 (dvije) godine.

Pisane ponude dostavljaju se u pisarnicu ili putem pošte na adresu:

OPĆINA PODSTRANA
Trg dr. Franje Tuđmana 3
21312 Podstrana

s naznakom ” Povjerenstvo za provedbu natječaja – NE OTVARAJ” – Ponuda za poslovni prostor.

Ponuditelji (pravna ili fizička osoba) podnose pisanu ponudu najkasnije u roku od 15 dana od dana objave Javnog natječaja na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Općine Podstrana.

Javno otvaranje ponuda održat će se na gore navedenoj adresi dana 29. prosinca 2022. godine s početkom u 14:00 h.

Pravo podnošenja pisane ponude imaju pravne i fizičke osobe-obrtnici upisani u odgovarajući registar.

I. Pisana ponudu treba sadržavati:

  1. ime i prezime, prebivalište, OIB (za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe):
  2. adresu elektroničke pošte (e-mail) i broj kontakt telefona;
  3. presliku osobne iskaznice za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt;
  4. presliku izvatka iz sudskog registra za pravne osobe ili  presliku izvatka iz obrtnog registra za fizičke osobe, ne stariji od 30 dana do dana objave javnog natječaja, iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koja je oglašena u javnom natječaju;
  5. ponuđeni iznos mjesečne zakupnine u kunama;
  6. izvornik ili ovjerenu presliku potvrde izdane od nadležne Porezne uprave da fizička osoba odnosno pravna osoba nema dospjelih i nepodmirenih dugovanja prema državnom proračunu, osim ako je odobrena odgoda plaćanja, te ako se pridržava rokova plaćanja, ne stariju od 30 dana od dana objave javnog natječaja;
  7. izvornik ili ovjerenu presliku potvrde izdane od Općine Podstrana, Upravnog odjela za proračun i financije, da fizička osoba odnosno pravna osoba nema dospjelih i nepodmirenih dugovanja prema Općini Podstrana, osim ako je odobrena odgoda plaćanja te ako se pridržava rokova plaćanja, ne stariju od 30 dana do dana objave javnog natječaja. Potvrda Općine se može zatražiti na adresu elektroničke pošte: prka@podstrana.hr;
  8. dokaz o uplati jamčevine na žiro račun Općine Podstrana:
    IBAN: HR6524070001834100006 uz poziv na broj HR68 7722 – OIB , te broj računa ponuditelja, s naznakom poslovne banke kod koje je otvoren, za povrat jamčevine.

II. Fizičke osobe koje imaju registrirani obrt i koji imaju status osobe iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata  i članovima njihovih obitelji ovog, koji obavljaju registriranu obrtničku djelatnost,  koji  udovolje uvjetima javnog natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, imaju pravo prednosti na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, ako se pozovu na to pravo u ponudi. Redoslijed prvenstva određen je sukladno članku 132. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19, 84/21).

Osobe koje ostvaruju pravo prvenstva dužne su uz dokumentaciju iz točke 1. ovog članka dostaviti:

a) dokaz o utvrđenom statusu osobe iz članka 132. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19, 84/21), izdane od nadležnog tijela, odnosno Ureda za obranu, temeljem koje ostvaruju pravo prvenstva za zasnivanje zakupa te dokaz o srodstvu člana uže obitelji.

b) javnobilježnički ovjerenu izjavu ponuditelja kojom pod kaznenom i materijalnom odgovornošću jamči da ne traje zakup drugog poslovnog prostora sukladno članku 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, po bilo kojoj osnovi.

Poslovni prostor na kojem je zasnovan zakup na temelju uvjeta iz ove točke Javnog natječaja ne može se dati u podzakup.

III. Ako dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete javnog natječaja, za isti poslovni prostor ponude isti najviši iznos mjesečne zakupnine, Povjerenstvo će organizirati usmeno javno nadmetanje, s tim da će početna cijena nadmetanja biti najviša ponuđena cijena, o čemu će se ponuditelji s istim najvišim ponuđenim iznosom mjesečne zakupnine obavijestiti pisanim putem na adresu elektroničke pošte iz ponude.

IV. Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja donosi načelnik nakon što mu Povjerenstvo za provedbu natječaja dostavi izvješće o pristiglim ponudama. Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta javnog natječaja sadrži i najveći ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.

Nepravodobne i nepotpune ponude i ponude koje ne ispunjavaju uvjete natječaja neće se razmatrati.

Na odluku načelnika ne može se izjaviti žalba, ali se može pokrenuti upravni spor.

V. Ponuditelju čija je ponuda prihvaćena, uplaćena jamčevina se uračunava u zakupninu, a ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene, jamčevina se vraća, u nominalnom iznosu i bez kamata, u roku od 8 dana od dana donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.

Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem ponuditelju ako odustane od  sklapanja ugovora o zakupu.

VI. Ako odabrani ponuditelj koji je ostvario pravo zakupa ne pristupi sklapanju ugovora o zakupu poslovnog prostora, po pozivu i u ostavljenom roku, ugovor o zakupu sklopit će se sa sljedećim najpovoljnijim ponuditeljem koji ispunjava uvjete natječaja.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora se sklapa kao ovršna isprava na trošak zakupnika.

Odabrani ponuditelj će prilikom javnobilježničke potvrde ugovora o zakupu, u svrhu osiguranja plaćanja ugovorene zakupnine, Općini Podstrana izdati javnobilježnički potvrđenu bjanko zadužnicu na iznos od 6 (šest) mjesečnih zakupnina.

VII. Odabrani ponuditelj je obvezan nakon obavijesti o prihvatu njegove ponude, a prije sklapanja ugovora o zakupu, uplatiti razliku od uplaćene jamčevine do visine ponuđene mjesečne zakupnine.

Zakupnik će mjesečnu zakupninu plaćati do 10-tog u mjesecu za tekući mjesec.

VIII. Do povećanja zakupnine tijekom trajanja zakupa može doći ako stopa inflacije godišnje bude viša od 10%, a prema odluci načelnika.

IX. Zakupnik snosi troškove tekućeg održavanja poslovnog prostora.

Zakupnik snosi i troškove koji proizlaze iz korištenja poslovnog prostora (troškove električne energije, vode, odvoza otpada, telefona, grijanja, spomeničke rente, komunalne naknade, naknade za uređenje voda i dr.) te je obvezan navedene troškove prenijeti na svoje ime u roku od 8 dana od javnobilježničke potvrde ugovora o zakupu.

Zakupnik ne smije raditi preinake poslovnog prostora kojim se bitno mijenja konstrukcija, raspored prostorija, površina, namjena ili vanjski izgled poslovnog prostora bez odobrenja Zakupodavca.

X. Zakupnik uzima poslovni prostor u viđenom stanju i suglasan je da će prostor urediti o svom trošku.

Prilikom primopredaje prostora ugovorne strane sastavljaju zapisnik o stanju prostora.

Zakupnik se obvezuje o svom trošku prostor urediti prostor i ishoditi minimalno-tehničke uvjete za namjenu prostora koju je iskazao u svojoj ponudi.

XI. Javni natječaj je uspio ako je najmanje jedan ponuditelj podnio pravovremenu i potpunu ponudu koja ispunjava sve uvjete javnog natječaja i ako je ponuđena mjesečna zakupnina veća od oglašene u javnom natječaju. Ako javni natječaj nije uspio natječaj će se ponoviti s naznakom da je to ponovljeni natječaj.

XII. Općina Podstrana pridržava pravo poništiti Javni natječaj do trenutka donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, bez obrazloženja.

XIII. Informacije o poslovnom prostoru mogu se dobiti na tel. 021/330-489, svakim radnim danom od 07:00 do 15:00 sati.

Načelnik
Mijo Dropuljić, prof.

KLASA:   372-02/22-01/01
URBROJ: 2181-39-02-1-22-02

Back To Top Skip to content