skip to Main Content

Zapisnik o pregledu i ocjeni pristiglih ponuda na ponovljeni javni natječaj za zakup javne površine radi postavljanja kioska

ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI PRISTIGLIH PONUDA NA PONOVLJENI JAVNI NATJEČAJ za zakup javne površine radi postavljanja kioska 

  1. Zakupodavac: Općina Podstrana, OIB: 40910925478, Trg dr. Franje Tuđmana 3, 21312 Podstrana
  2. Predmet natječaja: Zakup javne površine radi postavljanja kioska na čst.zem. 1251/3, k.o. Donja Podstrana, na rok od 5 godina
  3. Vrsta postupka: Ponovljeni javni natječaj za zakup javne površine radi postavljanja kioska prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama, temeljem Zaključka načelnika Općine Podstrana o raspisivanju javnog natječaja Klasa: 372-01/24-01/01, Urbroj: 2181-39-02-1-24-01 od 06. prosinca 2024. godine.
  4. Vrijeme na koje se poslovni prostor daje u zakup: 5 (pet) godina
  5. Početna cijena mjesečne zakupnine: 11,47eura/m2/mj, odnosno ukupno mjesečno 137,64 eura
  6. Način i vrijeme objave Ponovljenog javnog natječaja: Ponovljeni javni natječaj objavljen je na službenoj mrežnoj stranici Općine Podstrana www.podstrana.hr te na Oglasnoj ploči Općine Podstrana dana 15. siječnja 2025. godine. Rok za dostavu ponuda je bio 8 (osam) dana od dana objave.
  7. Članovi Povjerenstva za provedbu natječaja:

Božena Perišić, dipl.iur, predsjednica povjerenstva
Ivana Prka, dipl.oec, članica
Jurja Tadinac, dipl.iur, članica

  1. Datum i vrijeme početka pregleda i ocjene ponuda: 27. siječnja 2025. godine u 08:00 sati.
  2. Pregled prethodnih aktivnosti:

Dana 24. siječnja 2025. godine u 12:00 sati provedeno je javno otvaranje ponuda na adresi Općina Podstrana, Trg dr. Franje Tuđmana 3, Podstrana (Upravni odjel za pravne poslove i strateško upravljanje)

  1. Postupak pregleda i ocjene ponuda:

Povjerenstvo je utvrdilo sljedeće:

  • Da je javni natječaj propisno objavljen,
  • Da su do krajnjeg roka za dostavu ponuda zaprimljene ukupno 2 ponude
  • Da izvan roka nije zaprimljena nijedna ponuda

Podaci o ponuditelju koji je podnio ponudu:

Red. broj PONUDITELJ
( naziv i adresa sjedišta/prebivališta)
Neotvorena ponuda
(da/ne)
Ponuda potpisana i ovjerena (ako je primjenjivo)
(da/ne)
Ponuđena mjesečna zakupnina
(u eurima)
1. TISAK PLUS d.o.o, Slavonska avenija 11a, Zagreb DA DA 36 eura/m2, sveukupno 360,00 eura
2. SUBLICO, Obrt za proizvodnju, usluge i trgovinu, Krbavska 37 a, Split DA DA Sveukupno 355,00 eura

Analiza ponude:

Red. broj PONUDITELJ

( naziv i adresa sjedišta/prebivališta)

Potpuna ponuda
(da/ne)
Ponuda dostavljena u roku
(da/ne)
Uplaćena jamčevina
(da/ne)
Ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti   Ponuditelj ima podmirene obveze prema Općini Podstrana
(da/ne)
Ponuditelj ima podmirene obveze prema državnom proračunu
(da/ne)
Ponuđena mjesečna zakupnina
(u eurima)
1. TISAK PLUS d.o.o, Slavonska avenija 11a, Zagreb DA DA DA DA DA DA 360,00 eura
2. SUBLICO, Obrt za proizvodnju, usluge i trgovinu, Krbavska 37 a, Split DA DA DA DA DA DA 355,00 eura

 

  1. Rang lista ponuditelja:
Red.

broj

NAZIV I ADRESA PONUDITELJA PONUĐENI IZNOS MJESEČNE ZAKUPNINE (kune/euri)
1. TISAK PLUS d.o.o, Slavonska avenija 11a, Zagreb 360,00 eura
2. SUBLICO, Obrt za proizvodnju, usluge i trgovinu, Krbavska 37 a, Split 355,00 eura

Slijedom navedenog, analizom pristiglih ponuda utvrđeno je kako je ponuda trgovačkog društva TISAK PLUS d.o.o. OIB: 32497003047, pravovremena i potpuna, s ponuđenim iznosom mjesečne zakupnine od 360,00 eura, ocijenjena najpovoljnijom ponudom.

  1. Datum i vrijeme završetka pregleda i ocjenjivanja ponuda: 27. siječnja 2025. godine u 08:15 sati.

 

Povjerenstvo

Božena Perišić, dipl.iur, predsjednica i zapisničar
Ivana Prka, dipl.oec, članica
Jurja Tadinac, dipl.iur, članica

Back To Top Skip to content