skip to Main Content

Zapisnik o pregledu i ocjeni pristiglih ponuda na javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Podstrana

ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI PRISTIGLIH PONUDA NA JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Podstrana
Adobe Acrobat

1. Zakupodavac: Općina Podstrana, OIB: 40910925478, Trg dr. Franje Tuđmana 3, 21312 Podstrana

2. Predmet natječaja: Zakup poslovnog prostora smještenog na čst.zem. 3271 k.o. Donja Podstrana, upisanog u zk.ul. broj 1887 k.o. Donja Podstrana, anagrafske oznake Ulica Mile Gojsalić 4, 21312 Podstrana, koji se nalazi u prizemlju objekta, površine 103 m2.

3. Vrsta postupka: Javni natječaj za zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama, na temelju članka 35. Zakon o vlasništvu i drugim stvarnim pravima („Narodne novine“ broj 91/96 do 94/17), članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15, 112/18) te Odluke načelnika Općine Podstrana Klasa: 372-02/22-01/01, Urbroj: 2181-39-02-1-22-1 od 12. prosinca 2022. godine.

4. Vrijeme na koje se poslovni prostor daje u zakup: 2 (dvije) godine

5. Početna cijena mjesečne zakupnine: 12.800,00 kn /1698,85 eur

6. Način i vrijeme objave Javnog natječaja: Javni natječaj objavljen je na službenoj mrežnoj stranici Općine podstrana www.podstrana.hr te na Oglasnoj ploči Općine Podstrana dana 12. prosinca 2022. godine. Rok za dostavu ponuda je bio 15 (petnaest) dana od dana objave.

7. Članovi Povjerenstva za provedbu natječaja:

Ivica Tafra, dipl.iur, predsjednik
Božena Perišić, dipl.iur, članica
Jurja Tadinac, dipl.iur, članica

8. Datum i vrijeme početka pregleda i ocjene ponuda: 03. siječnja 2023. godine u 10:15 sati.

9. Pregled prethodnih aktivnosti:

Dana 29. prosinca 2022. godine u 14:00 sati provedeno je javno otvaranje ponuda na adresi Općina Podstrana, Trg dr. Franje Tuđmana 3, Podstrana ( općinska vijećnica).

10. Postupak pregleda i ocjene ponuda:

Povjerenstvo je utvrdilo sljedeće:

  • Da je javni natječaj propisno objavljen,
  • Da je do krajnjeg roka za dostavu ponuda zaprimljeno ukupno 3 ponude
  • Da je izvan roka nije zaprimljena nijedna ponuda

Podaci o ponuditeljima koji su podnijeli ponude prema redoslijedu zaprimanja:

Red. broj  PONUDITELJ
( naziv i adresa sjedišta/prebivališta)
Neotvorena ponuda
(da/ne)
Ponuda potpisana i ovjerena (ako je primjenjivo) (da/ne)  Ponuđena mjesečna zakupnina
(u kunama/eurima)
1. KONZUM PLUS d.o.o. Zagreb DA DA 14.111,00 kn/1.872,85 eura
2. RIBOLA d.o.o. Kaštel Lukšić DA DA 17.300,00 kn/ 2.296,10 eura
3. STUDENAC d.o.o. Omiš DA DA 17.613,00 kn/ 2.337,65 eura

Analiza ponuda:

Red. broj PONUDITELJ
( naziv i adresa sjedišta/prebivališta)
 Potpuna ponuda
(da/ne)
Ponuda dostavljena u roku
(da/ne)
Uplaćena jamčevina
(da/ne)
Ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti trgovine Ponuditelj ima podmirene obveze prema Općini Podstrana
(da/ne)
Ponuditelj ima podmirene obveze prema državnom proračunu
(da/ne)
Ponuđena mjesečna zakupnina
(u kunama/
eurima)
1. KONZUM PLUS d.o.o. Zagreb DA DA DA DA DA DA 14.111,00 kn/1.872,85 eura
2. RIBOLA d.o.o. Kaštel Lukšić DA DA DA DA DA DA 17.300,00 kn/ 2.296,10 eura
3. STUDENAC d.o.o. Omiš DA DA DA DA DA DA 17.613,00 kn/ 2.337,65 eura

 11. Rang lista ponuditelja:

Red.

broj

NAZIV I ADRESA PONUDITELJA PONUĐENI IZNOS MJESEČNE ZAKUPNINE (kune/euri)
1. STUDENAC d.o.o. Omiš 17.613,00 kn/ 2.337,65 eura
2. RIBOLA d.o.o. Kaštel Lukšić 17.300,00 kn/ 2.296,10 eura
3. KONZUM PLUS d.o.o. Zagreb 14.111,00 kn/1.872,85 eura

Slijedom navedenog, analizom pristiglih ponuda utvrđeno je kako je ponuda Studenac d.o.o. Omiš, OIB: 02023029348, s ponuđenim iznosom mjesečne zakupnine od 17.613,00 kn/ 2.337,65 eura, ocijenjena najpovoljnijom ponudom.

12. Datum i vrijeme završetka pregleda i ocjenjivanja ponuda: 03. siječnja 2023. godine u 10:30 sati.

Povjerenstvo

Ivica Tafra, dipl.iur, predsjednik

Božena Perišić, dipl.iur, članica i zapisničar

Jurja Tadinac, dipl.iur, članica

Back To Top Skip to content